måndag 5 mars 2012

En veckas hund aktiviteter

Vecka 9


Måndag

vilodag

60 min promenad


Tisdag

60 min promenad

30 min passivitets träning

30 min plattsläggnings träning 3 olika ställen

60 min mat fyllt märgben (fryst)

10 min à 5min/hund lydnad (fot, lägg u gång, ingångar)


Onsdag

60 min promenad

ca 10 min inomhus sök delat på 3 gånger/hund


Torsdag

vilodag

90 min promenad


Fredag

60 min promenad

30 min lydnad (plattsläggning, fot, lägg/stå under gång)


Lördag

60 min promenad

5 vändor på sökbana/hund


Söndag

120 min promenad


Utvärdering: tycker nog jag kan öka promenaderna samt lägga in lite mer nos övningar. Var nyttigt att se vad det är man egentligen gör med hundarna så jag kommer fortsätta skriva ner dom dagliga aktiviteterna samt försöka skriva ner lite bättre planering för träningarna så det blir lite mer ordning på dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar